
در مسائل حیاتی، سپردن به خدا یعنی صلب مسئولیت از خویشتن. در وادی چهارم جایگاه و مسئولیت خود و خدای خود را مشخص و مرزبندی میکنیم. در وادیهای تفکر که شامل وادی اول تا سوم بود چگونگی تفکر و اعتماد به نفس داشتن و این که بیشترین بار مسئولیت زندگی بر عهده خودمان است و خودمان باید برای بهتر زندگی کردن تلاش کنیم مشخص شد. اما در وادی چهارم تکلیف یکسره میشود و به ما میگوید شما از خدا هم نمیتوانید انتظار داشته باشید. چون اکثر اوقات انسانها از زیر مسئولیت خود شانه خالی میکنند و خیلی حق به جانب و به ع...
ادامه مطلب